حالت تاریک
  • شنبه 8-2-1403

ویدیو / صحبت های دکتر حسین حسین‌زاده نماینده مردم شهرستان‌ های لارستان، خنج،گراش، اوز و جویم و نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در خصوص پیگیری ها، تلاش ها و خدمات ملی، استانی و شهرستانی دک

ویدیو / صحبت های دکتر حسین حسین‌زاده نماینده مردم شهرستان‌ های لارستان، خنج،گراش، اوز و جویم و نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در خصوص پیگیری ها، تلاش ها و خدمات ملی، استانی و شهرستانی دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم وخفر

🔻دکتر حسین حسین زاده،نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم:

🔹جناب دکتر محمدرضا رضایی منشا خیر و اثرات زیادی در سطح ملی و استانی بودند. در سطح ملی به عنوان رئیس کمیسیون عمران که مسئولیت پیش برد یک میلیون واحد مسکونی در سال را داشتند، همچنین برطرف کردن مشکل حاشیه نشینی شهرها و روستاها که ماحصل فعالیت ایشان در سطح ملی است.

🔹همچنین در بحث تخصیص اعتبار بودجه از طریق تهاتر و فاینانس جهت اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها و شبکه‌های ریلی نقش مهمی داشتند.

🔹در حوزه جنوب فارس به ویژه شهرستان های های جهرم و خفر افتتاح بی نظیرترین بیمارستان کشور (بیمارستان سیدالشهدای جهرم)که به همت و تلاش ایشان انجام گرفت.

🔹در حوزه جاده جهرم،جویم، لار و بندرعباس که جا دارد تشکر ویژه از جناب دکتر رضایی داشته باشم و اخیراً ۴۳ کیلومتر آن به همت ایشان توسط وزیر محترم راه و شهرسازی آقای دکتر بذر پاش به افتتاح رسید و عنقریب افتتاحیه‌های دیگر این آزاد راه در حال اجرا می‌باشد.

🔹همچنین شاهد کارگاه‌های عمرانی در پنج شهر جنوبی استان فارس می باشیم. ایشان در سطح مجلس به عنوان رئیس کمیسیون عمران به استان های دیگر سرکشی می‌کردند و پروژه ها را مورد بررسی قرار می دادند و می توانم بگویم همه نماینده‌ها از ایشان راضی می‌باشند.

اظهار نظر / پاسخ از

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید