حالت تاریک
  • شنبه 8-2-1403
وضعیت نامناسب اعتبارات مربوط به مسکن در لایحه بودجه ۱۴۰۳/تلاش برای استفاده از ظرفیت منابع غیردولتی در پروژه های عمرانی

وضعیت نامناسب اعتبارات مربوط به مسکن در لایحه بودجه ۱۴۰۳/تلاش برای استفاده از ظرفیت منابع غیردولتی در پروژه های عمرانی

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست 10 دی ماه کمیسیون متبوع خود گفـت: تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس حضور پیدا کرده و پیشنهادات اعتباری خودشان را برای درج در لایحه بودجه سال آتی ارائه کردند .

فاصله میان نیاز اعتباراتی برای تکمیل پروژه های عمرانی تا وضعیت منابع موجود بسیار زیاد است

وی با بیان اینکه فاصله میان نیاز اعتباراتی برای تکمیل پروژه های عمرانی تا وضعیت منابع موجود بسیار زیاد است عنوان کرد: اگر با همین منابع کارها را ادامه دهیم، تکمیل پروژه‌ها سالیان سال ادامه پیدا کرده که به مرور زمان هم مستهلک شده و هم با رشد تورم هزینه تمام شدن پروژه ها افزایش پیدا می‌کند. لذا به دنبال این هستیم که از طریق ظرفیت‌های مانند تهاتر، قیر رایگان، ماده 56 ( تسهیلات بانکی) و بخش خصوصی روند اتمام پروژه ها را سرعت بخشیم.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 کل کشور اظهار کرد: تلاش داریم از ظرفیت منابع غیر دولتی در پروژه های عمرانی استفاده کنیم. هم اکنون وضعیت اعتبارات مربوط به پروژه های عمرانی و مسکن در لایحه بودجه نامناسب بوده و حتما باید در جریان بررسی در مجلس مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: موضوع تهاتر نفت با پروژه های عمرانی و موضوع قیر رایگان را نیز حتما مانند سال گذشته در لایحه بودجه سال آتی پیگیری و لحاظ می‌کنیم./

پایان پیام

اظهار نظر / پاسخ از

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید